Kieskeurig
De primaire opdracht: uitbreiding van product- en categorie aanbod op Kieskeurig.nl. Diverse nieuwe categorieën (o.a. Dierenbenodigheden, Autobanden en Zonnepanelen) opgezet op basis van online marktpotentie.Tweede opdracht: automatisering van verschillende content processen om nieuwe categorieën sneller toe te voegen, te verrijken en op het juiste moment in de markt te zetten. "Maurice heeft een uiterst commercieel gevoel voor het opstarten van nieuwe categorieen". door Janneke ten Dam
Interim, Category manager, lead generation, kieskeurig, scrum
15268
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15268,bridge-core-3.0.5,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-29.4,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive

Kieskeurig

Over dit project

De primaire opdracht: uitbreiding van product- en categorie aanbod op Kieskeurig.nl. Diverse nieuwe categorieën (o.a. Dierenbenodigheden, Autobanden en Zonnepanelen) opgezet op basis van online marktpotentie voor zowel het gehanteerde CPC verdienmodel als de mogelijkheid om display campagnes te verkopen.

Tweede opdracht: automatisering van de verschillende content processen om nieuwe categorieën sneller toe te voegen, te verrijken en op het juiste moment in de markt te zetten. Dit is bereikt door het opstellen van een helder proces en een goede interne communicatie.  Tegelijkertijd  zijn er contracten afgesloten met Rich content- en dataleveranciers zodat het totale content aanbod completer, accurater en klantrelevanter is geworden.

Share
Functie

Categorymanager ad interim

Periode

Sept 2013 - okt 2014

Categorie
Category management
Share