E-converse | Uw Interim oplossing voor Ecommerce en Category management
Bewezen trackrecord bij grote retailketens, snel resultaat door praktijkgerichte analysemethode, juiste vertaalslag van strategie naar operatie, sterke focus op het commerciële proces, teamlead en –motivator voor online kanaal.
Ecommerce, Buying,category management, retail,etail,omnichannel
15580
page-template-default,page,page-id-15580,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Over Maurice Willemsen

Econverse is opgericht door Maurice Willemsen, met als doel om zijn jarenlange ervaring en expertise op het gebied van e-Commerce en Category management ad interim in te zetten bij bedrijven.

 

Maurice Willemsen heeft 25 jaar ervaring in Non-food Retailbranche en heeft diverse managementfuncties bekleed in Category management en e-Commerce. Hij heeft gewerkt bij (inter)nationale retailers zoals Intergamma, Argos, Dixons en Makro. Verder is hij als Head of Buying & Ecommerce mede verantwoordelijk geweest voor de expansie van Kamera Express als online marktleider op het gebied van camera’s en accessoires.

 

Typerend voor Maurice is zijn doorzettingsvermogen, commerciële drive, pragmatisme en de wil om samen te werken. Maurice is continu op zoek naar nieuwe ontwikkelingen om die vervolgens als eerste in de markt te zetten.

 

Zo is ook zijn interesse voor E-commerce is ontstaan, waar hij in 2005 voor Dixons een succesvolle nieuwe online webwinkel heeft opgezet . Daarna heeft hij bij Makro een nieuw ecommerce project opgezet waarbij  online restvoorraden uit de winkels werden verkocht . Maurice maakte tevens deel uit van de internationale Ecommerce projectgroep vanuit Metro.

 

Bij Kamera Express was Maurce verantwoordelijk voor de herstructurering van de inkoopprocessen, opzetten van een productmanagement afdeling en de optimalisatie van de Ecommerce activiteiten. Zijn  opgedane ervaring wordt nu ingezet voor het succesvol implementeren van Ecommerce advies- en Interim opdrachten. Met als devies: Rendement in Ecommerce.

Share
Share